Publikace PR článku

Pokud máme článek hotový, vložíme jej na PR web a publikujeme ho. Jakmile bude článek publikován, je vhodné jeho efekt zvýšit tím, že na něj odkážeme ze svých webových stránek (neodkazovat na hlavní stránku, nýbrž na adresu vašeho článku), tím se jeho reklamní účinnost navýší i celá hodnota odkazu.

Velmi důležité pravidlo, na které se mnohdy nebere zřetel, je, že PR vkládáme na tematické weby. V praxi: článek psaný o botách nemůžeme vložit na PR web, který se zaměřuje na automobilový průmysl. Míjí se to nejen účinkem, ale je to i podezřelé a takový článek Vám administrátor nejspíš ani neschválí.

Shrnutí z praxe

Takže krátké shrnutí z praxe- mám webové stránky o bylinách a čajích. Chci napsat PR na téma bylinky, co musí článek obsahovat: Proč využívat bylinky, jak je vhodně zpracovávat, výhody a nevýhody bylinek, představení produktů a firmy, kontaktní informace.

Uvědomme si, že právě PR článek prodává Náš web, což je vlastně jednou z největších zbraní optimalizace webových stránek.