Co je v coypwritingu důležité

Kvalitní copywriter potřebuje hlavně dobré zadání. Pokud začneme tvořit PR, musíme nejdřív zvolit správný nadpis. Ten je nejdůležitější. Pokud nadpis čtenáře nezaujme, tak jak výše zmíněná paní učitelka své žáky, je to začátek konce. Je dobré do nadpisu zakomponovat i klíčové slovo, které souvisí s textem a odkazuje na daný e-shop.

Pokud máme nadpis, přejdeme k samotnému článku. V první části, také nazývané perex, musíme čtenáře zasvětit do problematiky, můžeme udělat rozbor, analýzu, popřípadě recenze a srovnání, laicky řečeno, perex musí přinutit zákazníka dočíst článek do konce a vyvolat v něm touhu si produkt koupit nebo vyzkoušet.

V druhé části se budeme snažit zasáhnout emoce a obavy čtenáře, můžeme udělat porovnání produktů. Na závěr můžeme přidat informace o firmě a dalších nabízených podobných produktech a poté kontaktní informace (URL webu, telefon, adresa, email).

Nesmíme zapomenout do textu vložit tři odkazy, které směřují na web, kde se můžeme zase dočíst další informace, produkt si prohlédnout na fotografiích a shlédnout celé portfolio.